2022. augusztus 17. szerda 5:46:46 - Névnap: Jácint
magyar deutsch

"Múltunk a reményünk, Krisztus a jövőnk" (II. János Pál)

Események
2022. június 20 - 2022. augusztus 31.
Nyári szünet
2022. augusztus 30. 17:00
Tanévnyitó az iskola Koptik Odó utcai épülete előtti téren
További események...

A tanévnyitó ünnepség

2022. augusztus 30-án (kedden) 17.00 órakor lesz
az iskola Koptik Odó utcai épülete előtti téren.

Csoda tábor
2022. július 8.
A Szent Benedek Általános Iskola és a Celldömölk Plébánia közös szervezésében napközis hittantáborban vehetett részt harminc gyermek. A „Csoda tábor” kerettörténnetét Jézus csodáiból merítettük. A reggeli étkezés után énekléssel alapoztuk meg a nap hangulatát. A délelőtt többnyire egy-egy csoda feldolgozásáról szólt, délután kézműves foglalkozásokból válogathattak a résztvevők. Hétfőn sportdélutánt tartottunk. A keddre tervezetett túráról sajnos az időjárás miatt le kellett mondanunk. Helyette a fürdőzés nyújtott kikapcsolódást. Szerdán szombathelyi kirándulásra gyülekeztünk. Pár gyermeknek igazi nagy kaland volt a vonattal való utazás. A székesegyházat vezető segítségével tekintettük meg. A táborozók példás viselkedéssel és nagy érdeklődéssel hallgatták Szent Márton és Boldog Brenner János történetét is. Távozás előtt imával, énekléssel köszöntöttük az Úr Jézust. A Mária Rádió munkájába tekintettünk be egy rövid időre. A stúdióban folyó munkát többen ki is próbálhatták. Egy kiadós menü elfogyasztása után a Kalandvárosban mozogtuk ki magunkat. A csütörtöki eső ismét átírta a terveket. Amikor elállt a kinti játéké volt a főszerep: tollas, foci, frízbi, fogócska, csapatépítő játékokkal mozogtuk ki magunkat. Pénteken kézműves foglalkozással, szentmisével és egy nagy goffri uzsonnával zártuk a tábort. Ebben az öt napban egy remek csapat állt össze. Nagy köszönet és hála a Szent Benedek Iskola pedagógusainak a szervezésért, felügyeletért, a hittanos és – kézműves foglalkozásokért, a goffri sütésért és minden egyéb önzetlen feladatvállalásért, felajánlásért. Istennek legyen hála!
Rajztábor
2022. július 4.
Az idei táborunkat Bakonybélben tartottuk július 4 és 8 között. Kreatív hittan táborunk témájának az Ószövetség tájait választottuk, így a lelki töltődés mellett a gyerekek kreatív gondolkodását is fejlesztettük. Sokat túráztunk a gyönyörű bakonyi vidéken, az esti játékok, az akadályverseny, a kisvonatos kirándulás és a tábortűz során kiderült, hogy egy nagyon vidám, barátságos, együttérző csapatot alkotnak a gyerekek. A délelőtti foglalkozások során a teremtés, Noé és a vízözön, Mózes és Egyiptom tájai, és az égő csipkebor témáját jártuk körbe és alkottuk meg különböző technikákkal. Persze a szórakozás sem maradhatott el. Volt éjszakai akadályverseny, számháború, szoboralkotó csapatjáték, túra a Pörgöl barlanghoz, Dorbi vonatos kirándulás a hubertlaki gyilkos tóhoz, tábortűz szalonnasütéssel. Ebben a táborban nevettünk eddig a legtöbbet, így azt gyanítom kicsik és nagyok egyaránt jól érezték magukat.